Veelgestelde Vragen
Alles wat je moet weten op één plek, wil je een vraag stellen? Neem contact met ons op via de contactpagina!
Hoe kan ik me aanmelden als medewerker bij Hospitality Services Group?
Je kunt je eenvoudig aanmelden via onze website. Vul het aanmeldformulier in en upload je CV. Een van onze recruiters neemt vervolgens contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met ons kantoor als je vragen hebt over het aanmeldproces.
Wat zijn de vereisten om bij jullie te werken?
De vereisten verschillen per functie, maar over het algemeen zoeken we gemotiveerde mensen die flexibel inzetbaar zijn en klantgericht kunnen werken. Ervaring is een pré, maar geen vereiste voor elke functie. Voor functies als nachtreceptie of night auditor is het bijvoorbeeld belangrijk dat je stressbestendig bent en zelfstandig kunt werken.
Welke soorten functies bieden jullie aan?
We bieden verschillende functies aan binnen de hospitalitybranche. Denk hierbij aan:
- Nachtreceptie
- Dagreceptie
- Night auditor
- Beveiliging
- Manager on Duty
- F&B Personeel
- Housekeeping
Of je nu op zoek bent naar een functie overdag of ‘s nachts, wij hebben altijd mogelijkheden.
Werken jullie met vaste contracten of op flexibele basis?
We bieden zowel vaste contracten als flexibele oproepcontracten aan. Dit hangt af van jouw beschikbaarheid en de specifieke functie waarin je werkt. Flexibele contracten zijn ideaal voor medewerkers die naast hun studie of andere werkzaamheden willen werken, terwijl vaste contracten meer zekerheid bieden voor wie op zoek is naar een vaste baan.